Killing a girl

x

Murder of a young girl in Brazil. This murder video quickly went viral because the killers were caught on multiple CCTV cameras. In addition, the killers themselves filmed their crime on a mobile phone camera and posted it on social networks.

109992, Kitajgorodskij pr., d.7, str.2, Moscow, Russia +74959833393

04.02.2021

46 Comments

  1. Pop goes the Hoe-jo

    1. Don’t you ever get tired of writing really dumb and unfunny comments?

      1. Right on cue mate, this dude’s attempts to act cool make me wanna vomit

      2. Finally, a through and through slut with a lot of tats getting it. This is so beautiful. I only wish she had gotten Ghostridered.

      3. Oh I’m tired of these faggots crying all the time

    2. ????
      Ignore these losers. You are spot on! ✋? Heyo

  2. All she probably did was tell some fuckwit no too.

    1. If she did then she deserved it. Cunts have gotten too demanding these days, and offer nothing back.

        1. Bitch, you are still the simp. Women like this, especially the ones in OnlyFans and TikTok deserves to get brutally murdered. Every bitch deserves to be hel accountable for their own actions. So gargle on my fuckstick, shit-tits.

          1. why blame other people for being ugly as shit?

  3. “He was dissing on me-ee. Now he smokin’ 23-e’s”-Julio foolio

    1. Happy birthday 23! Blow your candles out, dead bitch!

  4. Your a fuckin idiot dude 1 day you will be on 1 id these videos

    1. “Your an idiot”? You stupid motherfucker it’s spelled YOU’RE. Now who’s the idiot? Shitstain.

      1. I want to rape and dismember women

          1. Most of these people dissing would literally wail in tears and piss and shit their own pants if anything like this happen to the them. It’s like seeing twisted kids that like hurting things but when it comes to pain they scream the most and with a messed up mentality they either have no friends and will die lonely.. wah the babies are crying over depression and a little despair lol this people are dying in the most unjust ways and you sit there sulking like a bitch because mummy and daddy split up because of your ugly ass

        1. I want to rape and dismember SONDERFUHRER

          1. U are so fucking dead

          2. I don’t mind being raped if you’re a woman.
            As for the dismemberment, I wanted to ask what are you going to do with my corpse? Well, imagine: you have my dismembered corpse and you are in the middle of a big city. What are you going to do next?

            And yes, stop writing under different nicknames. It doesn’t make sense.

  5. Wellen karine soares silva … where I come from, we fight our battles hand and hand, not gun down our people like dogs.

    1. You right, were I come from we fight hand and hand to like real man not shoot like fucking cowards.anyone can pull a trigger. Come up close and fight I’m a gypsy we settle our scores this way for centuries the reason we do this is to prevent all out war …

  6. LOOOOL like any member of my fucken family will ever be allowed to go to one a deez KAFFA turd wurld hell holes. FUCK YOU

  7. 即便她的脑袋已经被打烂,我仍然想对她的尸体发泄自己的兽欲,这双腿太美了,我对它的上方有着无限遐想

    1. You chinks are ugly fat yellow wrinkly mother fuckers. Looking like aging blubber potators with mole and other shit on your kind. I wanna fuck and cup your saggy tits, spit on your face and and make you drink my pee. I will drink your spoiled milk too. Male or Female ( I will dog fuck you and will not regret it.). AbominASIAN.

      1. Jokes on you, im an asian girl and im into that shit

        1. FINALLY a girl besides me I’ve found on this site. I’m from south Korean…and u? If u don’t mind…nee can u tell me how exactly did u found this site tho

          1. OMG, do that to me please daddy, fuck my ass with your big cock…please!

          2. to be honest Karuki, i figured most of the people on here were girls too considering how they act like pussies.
            but yeah it is nice to see another girl here :), i found the site randomly through reddit. if you wanna talk my discord is ଘAngelinaଓ#3461

  8. Civilisation ends when it comes to countries like this. I’m noticing trends of these shootings/tortures happening primarily in Mexico, Brazil and Russia. It’s quite interesting but sad.

    1. Agreed. The more trans freaks are, the higher the chances of civilizational collapse. It’s good some people are killing them

      1. It’s good seeing such small dicks in this world makes me feel like a big boy and women just know I radiate but you.. yeah “yuck” I bet girls get uncomfortable as soon as you talk like your repulsive and everything radiates around small pp

        1. Attack my little peepee. That screams of confidence. Why don’t you go dilate your neo-vagina you freak, leave the normal people to their normal ways, you wouldn’t understand.

  9. Hoffentlich wurden beide Barbaren anschließend selbst getötet, gerne auch noch viel bestialischer!

  10. Most of the comments are so freaking idiotic. Most looks like some wannabe cool.
    They got on the gore platform. Now they are annoyed by the fact that this happened. wtf? It was expected to be here.
    Why abuse someone who is just enjoying th!s sh!t? and if you do, you are on the wrong platform!

    1. Define enjoying in your because if you’re one of this people who hide behinds screen scoffing and laughing and also genuinely wanting to rape someone then you should get help like right now and maybe kill yourself because you’re cancer and that “JUSTICE WILL ALWAYS PREVAIL”

Leave a Reply

Your email address will not be published.